Brinkhof Administraties is in 2003 gestart en richt zich op de MKB ondernemer in Twente.
Eerst vanuit huis, daarna in Oldenzaal en vanaf 2015 zijn we gevestigd in het kantoorpand naast de Rabobank in Losser.

We maken gebruik van meerdere online software pakketten. Hierdoor kunnen we bijna altijd direct bij de administraties van onze cliënten.  Voor administratie software gebruiken we Exact Online. De klant heeft hierbij de mogelijkheid om zelf mee te kijken, verkoopfacturen te maken en inkoopfacturen digitaal in te leveren. Ook bestaat de mogelijkheid voor een koppeling met de vier grote banken, zodat de bankmutaties dagelijks kunnen worden verwerkt. Voor de diverse belastingaangiftes wordt gebruik gemaakt van Nextens.

Zowel Exact Online als Nextens zijn goed beveiligd zodat de informatie alleen voor de klanten en ons te zien is.

Wie wij zijn

 

Marcel Brinkhof

Marcel Brinkhof
Eigenaar

Heeft meer dan 30 jaar ervaring in diverse administratieve functies. Begonnen bij een accountantskantoor en later als boekhouder, hoofdadministratie en controller bij handelsondernemingen actief geweest. Heeft ook affiniteit met implementatie van software. Een eigen administratiekantoor was een lang gekoesterde wens en deze kon gerealiseerd worden door eerst parttime en later, vanaf 1 januari 2011, als fulltime ondernemer aan de slag te gaan.
marcel@brinkhof-administraties.nl

Eugenie Spanjer

Eugenie Spanjer
Administratief medewerkster

Werkzaam bij Brinkhof Administraties sinds maart 2019 als administratief medewerkster. Zij heeft daarvoor ruim 10 jaar administratieve ervaring opgedaan bij meerdere werkgevers.
eugenie@brinkhof-administraties.nl

Mark Brinkhof

Mark Brinkhof
Administratief medewerker

In het kader van verantwoord ondernemen is een werkervaringsplek gerealiseerd voor iemand met afstand tot de arbeidsmarkt.
mark@brinkhof-administraties.nl